seneste nyt.

paller

Alt repræsenterer dit firma – også paller

fds3

Der er mange aspekter af branding som de fleste virksomheder har styr på. Det drejer sig blandt andet om at indpakningen af produkterne svarer til firmaets værdier og produktets udtryk. Et godt eksempel på dette er et unavngivet æbleprodukt. Her er indpakningen ligeså stilren som produktet og det er ikke et tilfælde. For her har firmaet sans for at alle aspekter af leveringen af produktet til kunden påvirker dem. Således er det ikke kun telefonen , men også oplevelsen i forbindelsen med udpakningen.

Socialemedier er ligeså vigtige

Ligeså vigtig som indpakning er de sociale medier. For tilstedeværelsen her skal ligeledes svare til de værdier, som firmaet ønsker at udstråle. Skal det være seriøst, sjovt, barskt, smart, frækt eller slet ikke være der, er en beslutning som skal tages op til alvorlig overvejelse. For igen giver et holistisk billede af firmaet det bedste resultat.

Her glemmer mange firmaer branding og kunden

Et sted hvor mange firmaer glemmer vigtigheden af branding er i forbindelsen med leveringen af deres varer. Selvom selve produktindpakningen kan være sublim så bliver det hurtigt skamplet hvis levering sker på en ødelagt engangspalle som er ved at falde fra hinanden. Kunden vil ikke forbinde denne oplevelse med kvalitetsvarer. Heldigvis findes der firmaer, som kan hjælpe dig med at få tjekket dit pallebehov så det kan modsvarer dine kunders forventninger. Læs mere på Pallefabrikken.dk  om hvad de kan gøre for dig og dit firma.

Det er desværre ikke kun i forbindelse med pallerne at mange firmaer svigter. Desværre har transportsektoren et ry for at ansatte mænd hvis spidskompetence ikke er kundeservice og det er en skam. For chaufføren er typisk den sidste interaktion, som firmaet har med kunden og hvis den bliver dårlig er det det indtryk kunden bliver efterladt med. Derfor er det en god idé at efteruddanne ens chauffører i kundeservice så man i stedet for at give dem en kedelig oplevelse overrasker positivt og på den måde styrker sit brand. Det handler om at bruge alle midler idag for at komme foran feltet fra sociale medier til paller og helt ned til at uddanne sin chauffør i kundeservice.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *